Ove zime prava ljubav se lako nosi!

Mastercard i NURDOR predstavljaju četvrtu SUPERHERO kolekciju, čija tema je ljubav! Kolekcija je obojena ljubavnim stihovima čiji autor je muzičar Kendi.

Na duksevima, majicama, a od ove sezone i cegerima, nose se ljubavne poruke: Prava ljubav se lako nosi, Ljubav dolazi u svim bojama, Samo prava ljubav, Harmonizuj univerzum, Danas samo bih ljubav…

Dizajn kolekcije ispratio je Kendijeve stihove, a kao lajtmotiv pojavljuje se srce.

SUPERHERO kolekcija dostupna je ekskluzivno na superhero.rs onlajn platformi za donacije. Kao i do sada, sav prihod od donacija namenjen je završetku nove NURDOR Roditeljske kuće za decu obolelu od malignih bolesti.

Kendi je drugi put deo SUPERHERO kampanje, ovoga puta i kao autor.

„Ponosan sam što sam deo ove važne priče, koju su NURDOR i Mastercard savršeno osmislili i koja je promenila i unapredila način doniranja.  Veoma je važno kad iza ovako humane priče stane brend kakav je Mastercard, koji je na vrlo inovativan i originalan način uspeo da privuče čak i nas mlađe da se uključimo u akciju doniranja. SUPERHERO kampanja nas na kreativan način podstiče da budemo humani. Hajde da budemo humani jer biti nečiji superheroj stvarno je neprocenjivo“ – kaže Kendi.

Pored Kendija, u poruke ljubavi šire i ambasadori brenda - Katarina Bogićević Kejt, koja je uz Kendija lice ove kampanje, zatim pevačica Ida Prester, DJ Marko Nastić, voditeljka Una Senić, glumac Slaven Došlo i fotografkinja Katarina Batuta Višekruna,

Ove godine, kombinaciju ljubavi, muzike i mode dodatno upotpunjuje i novina koju je Mastercard uveo, a to su Love plejliste na Spotify platformi, koje su pravili SUPERHERO ambasadori – Kendi, Kejt, Ida Prester, Una Senić i Marko Nastić. Ne propustite da poslušate ove liste i inspirišite se za ljubav!

SUPERHERO od svog lansiranja gradi brend ulične mode i veliku pažnju  polaže na kvalitet materijala i samu proizvodnju, kao i sam dizajn kolekcije. Ovoga puta kolekcija je prvi put izrađena od organskog pamuka. Takođe svaka nova kolekcija donosi nove boje, a ove sezone to su: bela, crna i puder roze boja, a kao prethodne godine postoji deo kolekcije namenjen deci. Dizajn kolekcije potpisuje Lidija Milovanović, art direktorka agencije McCann Beograd.

„SUPERHERO iz godine u godinu pokreće ljude, a sada se ljubav prirodno nametnula kao tema jer snažnijeg pokretača od nje nema. Želimo da pošaljemo poruku da ljubav dolazi u svim oblicima i kao takva je univerzalna vrednost koja se deli u porodičnim, prijateljskim, romantičnim i naravno, filantropskim prilikama. Ovo je kolekcija koja simbolizuje i našu dugogodišnju posvećenost i ljubav prema najvažnijem NURDOR-ovom cilju, kome smo sve bliži, i zato pozivam ljude da i ovog decembra, ponesu SUPERHERO i pokažu da se prava ljubav lako nosi“, istakla je Milena Đorić Gudurić, direktorka marketinga za tržišta Srbije, Crne Gore i BiH u kompaniji Mastercard.
Kompletne donacije putem superhero.rs platforme, ukjlučujući i jednokratne ili ponovljene donacije, a sve to isključivo onlajn, putem platnih kartica, predstavljaju značajni finansijski doprinos važnim inicijativama koje NURDOR, kao organizacija od nacionalnog značaja, sprovodi.

SUPERHERO projekat je podržan i od strane sledećih kompanija: AIK Banke, BEX kurirske službe, Corvus Pay, Gampo, Green friends, McCann Beograd i Mainstream.


O kompaniji Mastercard

Mastercard je globalna tehnološka kompanija u oblasti platne industrije. Naša misija je da pomažemo i osnažimo inkluzivnu, digitalnu ekonomiju od koje korist imaju svi i svuda time što transakcije činimo sigurnim, jednostavnim, pametnim i pristupačnim. Kroz korišćenje sigurnih podataka i mreže, partnerstava i oslanjajući se na neprocenjive strasti, naše inovacije i rešenja pomažu pojedincima, finansijskim institucijama, vladama i poslovnim subjektima da ostvare svoj najveći potencijal. Naš koeficijent pristojnosti (DQ) je u osnovi naše poslovne kulture i svega što radimo unutar kompanije i izvan nje. Sa vezama na preko 210 tržišta i teritorija, mi gradimo održivi svet u kome su neprocenjive mogućnosti svima dostupne.