Nakon završetka zajedničkog poduhvata sa Nikolom i stvaranja kompanije EVCO, IVECO je predstavilo teretne kamione na baterije i gorivne ćelije visokog kapaciteta pod svojim brendom. Naravno, kamioni su rebrandiranje modela bez emisija koji su razvijani u poslednjim godinama u saradnji sa Nikolom.

IVECO HD BEV ima domet do 500 km. Ima ukupan kapacitet baterije od 738 kWh (9 paketa) sa snagom punjenja do 350 kW, što omogućava dostavne misije od terminala do terminala, širok spektar regionalnih primena, pa čak i misije sa produženom kilometražom uz mogućnost punjenja tokom propisanih vozačkih pauza. Konfiguracija Artic 4×2 će prva ući na evropsko tržište u poslednjem kvartalu 2023. godine.

NIKOLA

IVECO potpuno električni i gorivno-ćelijski kamioni

Sa druge strane, IVECO HD FCEV ima domet do 800 km. Sa brzim vremenom punjenja od manje od 20 minuta, namenjen je dugim misijama u teškom komercijalnom transportu.

Mercedes eActros 600 Longhaul
Mercedes-Benz će širom sveta lansirati novu serijsku verziju eActros LongHaul, električnog kamiona namenjenog dugim putovanjima, sa novim dizajnom i novim imenom - eActros 600. eActros 600 će biti najekonomičniji kamion za dugi put marke Mercedes-Benz u poređenju sa konvencionalnim dizel Actrosom,…

Može da primi 70 kg H2 korisne energije pod pritiskom od 700 bara. Prve jedinice IVECO HD FCEV će biti isporučene u Francuskoj, Švajcarskoj i Nemačkoj krajem 2023. godine, kako je planirano u evropskom projektu H2Haul koji sufinansira Clean Hydrogen Partnership, sa ciljem ubrzanja implementacije vodonikovih rešenja u industriji komercijalnog transporta i omogućavanja tržišta kamiona sa gorivnim ćelijama velikog obima u narednim godinama.

IVECO

IVECO HD BEV i FCEV imaju električnu osovinu koju su zajednički osmislili i proizveli FPT Industrial, sestrinski brend Iveco Grupe specijalizovan za pogonske sklopove, baterije koje isporučuje Proterra, i tehnologiju gorivnih ćelija i ključne komponente od strane Boscha.

Ovi vozila potpuno električnog pogona baziraju se na kamionskoj platformi IVECO S-Way, koja je specijalno redizajnirana da podrži tehnologiju gorivnih ćelija i baterijski pogon zahvaljujući modularnoj arhitekturi. Oba vozila proizvode se u postrojenju za proizvodnju u Ulmu, višebrendskom postrojenju Iveco Grupe smeštenom u Nemačkoj. Vozila će biti plasirana i podržavana putem obimne Iveco prodajne mreže koja broji 254 dilera širom Evrope.

Kamion - Bilbord Magazine
Budite u toku sa najnovijim vestima iz mode, automobila, kulture i dešavanja uz naš informativni i zanimljiv blog | Inspirišite se trendovima! 🎉