Warner Bros. Discovery je zabeležio rekordan broj gledalaca i angažovanost na svim platformama – od besplatnih kanala, preko pretplatničke televizije, do striminga, interneta i društvenih mreža – tokom Olimpijskih igara u Parizu 2024, koje su završene ceremonijom zatvaranja u nedelju, 11. avgusta 2024. godine.

Podstaknute nedavnim lansiranjem platforme Max u 25 evropskih zemalja, Olimpijske igre u Parizu 2024. predstavljaju prve prave „striming Olimpijske igre“ u Evropi, jer je više ljudi strimovalo više sadržaja o Olimpijskim igrama duže nego ikada ranije. Među najvažnijim dostignućima su:

Ukupna gledanost

Kumulativni doseg od više od 215 miliona gledalaca u Evropi koji su pratili sadržaj o Olimpijskim igarama na platformama Warner Bros. Discovery – 23% više nego tokom Olimpijskih igara u Tokiju 2020 (+40 miliona).

Ovo uključuje platforme Max i Eurosport TV kanale i besplatne kanale u Norveškoj (TVNorge), Švedskoj (Kanal 5) i Finskoj (Kutonen, TV5).

Gledanost striminga

Više od 7 milijardi minuta strimovano tokom trajanja Igara – šest puta više nego tokom Tokija 2020.

Rekordni dan: Nedelja, 4. avgust, zabeležila je rekord za Warner Bros. Discovery u Evropi sa 600 miliona minuta strimovanih u jednom danu od strane pretplatnika Max platforme.

Tog dana su se održali finalna trka na 100 metara za muškarce, meč za zlatnu medalju u tenisu između Novaka Đokovića i Karlosa Alkaraza, poslednji dan plivačkih takmičenja i drumska trka u biciklizmu za žene.

Četiri puta više jedinstvenih gledalaca striminga na Max platformi Warner Bros. Discovery, tokom Igara u poređenju sa prethodnim letnjim Olimpijskim igrama.

Pretplatnici na striming

Broj novih plaćenih pretplatnika za striming premašio je ukupan broj za Tokio 2020. već nakon samo četiri dana takmičenja u Parizu (od subote, 27. jula do utorka, 30. jula 2024.).

Rekordan broj novih plaćenih pretplatnika za striming tokom Igara; 77% više nego tokom Tokija 2020.

Subota, 27. jula, obeležila je najveći broj novih plaćenih pretplatnika za striming u jednom danu u Evropi za Warner Bros. Discovery.

Značajan rast broja pretplatnika u svim većim tržištima u Evropi, posebno u Francuskoj, Italiji, Poljskoj, Švedskoj i Velikoj Britaniji.

Džej Bi Peret, izvršni direktor i predsednik za globalni striming i igre u Warner Bros. Discovery, izjavio je: „Pariz 2024 je premašio sva očekivanja za fanove i gledaoce, kao i za striming poslovanje Max-a i Warner Bros. Discovery-ja. Dodali smo milione novih plaćenih pretplatnika i angažovali milione gledalaca svakodnevno na strimingu, koji su tokom Igara gledali milijarde minuta sadržaja. Naš zamah u rastu striminga samo jača, a pred nama je još skoro polovina globalnog tržišta. Čestitke i hvala našim velikim partnerima u Međunarodnom olimpijskom komitetu (IOC) i Organizacijskom komitetu Pariz 2024 na epskim Olimpijskim igrama.”

Endrju Georgiou, predsednik i generalni direktor Warner Bros. Discovery U.K & Ireland i WBD Sports Europe, rekao je: „Pariz 2024 je ponovo pokazao vrednost povezivanja vrhunskog sporta i zabave kako bi se povećala gledanost i angažovanost u velikom obimu. Iskoristili smo ovu priliku tokom ovih Igara, pružajući produkciju svetske klase sa izuzetnim stručnjacima na ekranu i pričama iz lokalnih zemalja, što se ponovo pokazalo kao dobitna kombinacija. Max se pokazao kao prekretnica za gledanje sporta, sa poboljšanim iskustvom proizvoda i novim interaktivnim funkcijama koje su podstakle veći broj pretplatnika da dođu na platformu i ostanu angažovani duže vreme.”

Dodatni istaknuti momenti uključuju:

Besplatne platforme, aplikacije i društvene mreže

Više od 4,5 milijardi pregleda video snimaka objavljenih na društvenim mrežama Warner Bros. Discovery o Olimpijskim igrama.

Skoro deset puta više nego tokom Tokija 2020 i više od četiri puta više nego tokom Zimskih olimpijskih igara u Pekingu 2022. i Tokija 2020. zajedno.

TikTok i Instagram su posebno doprineli broju pregleda.

Besplatni kanali i pretplatnička televizija

Prosečna gledanost linearne televizije za Pariz 2024 na platformama Warner Bros. Discovery bila je dvostruko veća u odnosu na Tokio 2020, što pokazuje da Olimpijske igre i dalje privlače veliku pažnju u Evropi na svim platformama.

Impresivan udeo u gledanosti – više od 80% za nekoliko događaja – zabeležen je na besplatnim kanalima (u Finskoj, Norveškoj i Švedskoj) i na pretplatničkoj mreži Eurosport – uključujući povećanje udela u poređenju sa besplatnim kanalima u mnogim teritorijama.

Obeležavajući svoje prve Olimpijske igre kao Warner Bros. Discovery, Olimpijske igre u Parizu 2024 bile su prikazane u skoro 50 zemalja na 20 jezika preko Max-a, discovery+ i Eurosporta na linearnoj televiziji. Prema novom ugovoru koji je najavljen u januaru 2023. godine, Warner Bros. Discovery će i dalje biti jedino mesto koje će prikazivati svaki trenutak Igara na svojim striming i digitalnim platformama i imati potpuna prava za plaćenu televiziju. Ovo uključuje Zimske olimpijske igre u Milanu i Kortini 2026, Olimpijske igre u Los Anđelesu 2028, Zimske olimpijske igre u Francuskim Alpima 2030. i Olimpijske igre u Brizbejnu 2032.

Link je kopiran