Sladoled, poslastica koja je osvojila naklonost širom sveta još od svog nastanka u sedmom veku u Kini, i dalje se rado konzumira, potvrđujući svoju neprolaznu vrednost. Ovog jula, širom sveta, slavi se mesec sladoleda, kada ljudi mogu da uživaju u njemu bez ikakve griže savesti. Bez obzira da li se naručuje leti ili zimi, svake nedelje ili samo povremeno, kompanija Wolt je spremna da dostavi ovaj ledeni dezert kroz 30 minuta na kućnu adresu. U prvoj polovini ove godine, dostava sladoleda na Wolt aplikaciji je porasla za više od 40 odsto u poređenju sa istim periodom prošle godine, što pokazuje da su se građani Srbije opredelili za omiljeni slatkiš.
Sladoled se često smatra savršenim završetkom obroka, a kompanija Wolt je potvrdila ovu naviku. Prema podacima, ova poslastica se najčešće isporučuje vikendom između 17h i 19h, kada se probudi želja za slatkišima. To je vreme kada mnogi traže malo zadovoljstva posle napornog dana ili jednostavno žele da uživaju u trenutku sa nečim osvežavajućim i ukusnim.
Iako je sladoled od vanile najčešći izbor širom sveta, Beograđani su ovaj ukus plasirali na drugo mesto, dok je visoko na tronu ukus pistaća. Sladoled sa ukusom plazme je zauzeo treće mesto. Novosađani su takođe uživali u sladoledu sa ukusom pistaća kao prvoj opciji za osveženje, dok su vanila i đanduja zauzele drugo i treće mesto. Kragujevčani su najviše uživali u mlečnoj belgijskoj čokoladi, dok su pistaći i vanila bili vrlo blizu kao omiljeni ukusi.
Istorija svedoči o trajnoj popularnosti sladoleda bez obzira na godišnje doba - Rimljani su sakupljali sneg sa planina i aromatizovali ga voćem i sokovima da bi stvorili svoju verziju sladoleda, dok je čak i Aleksandar Veliki uživao u snegu začinjenim nektarom i medom. Ovo ledeno zadovoljstvo i danas ostaje omiljeno i tokom hladnijih meseci. U januaru ove godine, Wolt dostavljači su dostavili gotovo 30 odsto više sladoleda nego prošle godine, dok je u februaru taj rast bio još veći.
Sladoled je vremenom postao mnogo više od običnog dezerta – njegovo blagotvorno dejstvo podstiče lučenje hormona sreće, donoseći radost pri svakom zalogaju.
Wolt je finska tehnološka kompanija poznata po platformi za dostavu hrane i robe, čije se sedište nalazi u Helsinkiju. Na Wolt-ovim aplikacijama (iOS i Android) ili na veb-sajtu, kupci mogu naručiti hranu i potrepštine za domaćinstvo od restorana i trgovačkih Partnera platforme, kao i da preuzmu svoju porudžbinu ili da je dostave naši Partneri Dostavljači. Wolt takođe vodi sopstveni lanac prehrambenih online prodavnica pod nazivom Wolt Market. Wolt ima više od 7.000 zaposlenih u 27 zemalja, a u Srbiji je prisutan već pet godina.