Italijanski brend buntovnog senzibiliteta, Diesel, predstavio je kolekciju za proleće i leto 2024. koja pomera granice kreativnosti.
Reklamna kampanja koja nosi naziv WELCOME TO SUCCESSFUL LIVING snimljena je u italijanskom gradu Breganze, u kom se nalazi i središte Diesela.
Saradnja sa Ginisovom knjigom rekorda (Guinness World Records) bila je inspiracija kreativnom timu brenda, na čijem čelu se nalazi Belgijanac Glenn Martens, za kreiranje kampanje koja pruža komičnu perspektivu popularnim televizijskim takmičenjima, dok upečatljivi vizuali slave individualnost, talente i inovaciju.
Diesel je od svog osnivanja 1978. godine postao sinonim za denim, stoga ne iznenađuje što je materijal koji preovlađuje u novoj kolekciji upravo teksas - od farmerica, košulja i jakni do upečatljivog aksesoara i obuće.
Diesel klasici reinterpretirani su tehnikama izbeljivanja, laserskim sečenjem i digitalnim printom.
Za muškarce, tu su bomber jakne, dukserice sa printom, majice sa prepoznatljivim D logotipom kao i teksas košulje.
Kolekcija za proleće i leto dostupna je u Diesel prodavnicama u šoping centrima Galerija i Ušće u Beogradu i Promenada u Novom Sadu, kao i u Fashion&Friends multibrend prodavnicama u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu, kao i na Fashion&Friends onlajn šopu i mobilnoj aplikaciji.