Galerija šoping centar postala je nova destinacija poznatog italijanskog brenda HOGAN. Posebnu pažnju posetilaca privukao je unutrašnji dizajn radnje koji je kreiran korišćenjem inovativnih materijala vrhunskog kvaliteta, odražavajući jedinstveni savremeni stil života po kojem je ovaj čuveni brend prepoznatljiv širom sveta.
„Beogradsko otvaranje predstavlja još jedan korak u HOGAN strategiji međunarodne ekspanzije. Verujemo da je brend postao vodeća destinacija u svetu luksuznih proizvoda za klijente širom planete i zato nam je posebno drago da smo ovim otvorili još jedna svoja vrata kako bismo bili još bliži svim ljubiteljima našeg brenda“, rekao je Andrea Dela Vale, predsednik kompanije HOGAN i potpredsednik Tod’s grupe.
Ekskluzivnom događaju, povodom predstavljanja novootvorene radnje, prisustvovale su brojne poznate ličnosti, među kojima su se našli glumci Nina Janković, Luka Raco i Stevan Piale, preduzetnica Snežana Borjan, TV lica Suzana Mančić, Maja Manojlović i Nemanja Velikić, zatim influenser Milan Maglov i mnogo drugi. Pored upoznavanja sa novom kolekcijom obuće, gaderobe i aksesoara za predstojeću sezonu koja predstavlja pohvalu kvalitetu i neprolaznoj klasici, gosti su uživali u odličnoj muzici i druženju čime je na najbolji mogući način obeležen dugo očekivani dolazak HOGAN brenda na domaće tržište.
Osnovan 1986. godine, HOGAN, kao deo luksuzne grupe Tod’s S.p.A., uveo je pionirski koncept luksuzne patike. Danas, kao i tada, brend nastavlja da neguje svoju prvobitnu filozofiju ležerne luksuznosti: savremeno, ali bezvremensko, šik, ali opušteno. Kao italijanski brend sa snažnim međunarodnim karakterom, HOGAN kombinuje tradiciju i inovativni dizajn sa najkvalitetnijim materijalima, stvarajući kultne proizvode koji pružaju novu dozu luksuza.