Kako se godina bliži kraju, ljudi su željni da je isprate i dočekaju novu sa stilom, u zabavi i dobrom raspoloženju.
Za vlasnike ugostiteljskih objekata, kao što su hoteli, restorani, barovi i prostori za događaje, ovo je odlična prilika da organizuju doček Nove godine koji će ostaviti trajni utisak na goste. Ali sa toliko konkurencije, kako možete osigurati da se vaša zabava izdvaja od ostalih, posebno ukoliko ste vlasnik manjeg i novijeg lokala koji do ovog trenutka nije imao u ponudi proslave Nove godine?
U ovom članku ćemo vam dati savete i trikove kako da organizujete najbolju moguću novogodišnju zabavu i olakšate sebi posao što je više moguće!
#1 Odredite budžet
Kada neko dobije želju da proslavi doček Nove godine Beograd je uglavnom prva opcija koju će razmatrati. Međutim, bilo da ste vlasnik lokala u prestonici ili nekom drugom gradu u Srbiji, organizovanje proslave uvek je profitabilno i pozitivno iskustvo kom se raduju mnogi ugostitelji.
Pre nego što počnete da planirate svoju zabavu, važno je da precizno odredite budžet. Ovo će vam pomoći da odredite koliko možete priuštiti da potrošite na stvari kao što su dekoracije, hrana, muzika i zabava. Ne zaboravite da uzmete u obzir sve troškove vezane za zapošljavanje dodatnog osoblja i promociju događaja. Kada dobijete jasnu predstavu o svom budžetu, možete početi da donosite odluke o tome kako da ga efikasno rasporedite.
#2 Izaberite temu
Odličan način da se vaša zabava istakne je da odaberete temu.
Tema može biti definisana onoliko detaljno koliko vi želite. Najbolja opcija za uspeh je odlučiti se za proslavu sa zabavnom muzikom koju većina voli, ali naravno, izbor je na vama i zavisi od vrste lokala i standardnih gostiju. Tema će uticati na sve, od dekoracija do muzike, pa izaberite nešto što će se dopasti vašoj ciljnoj publici i najavite je na vreme ukoliko odstupa od uobičajenih dress kodova kako bi zainteresovani na vreme pripremili svečane večernje kombinacije prigodne za situaciju!
#3 Obezbedite muziku na vreme
Muzika je ključni element svake novogodišnje zabave. Bilo da izaberete bend uživo, DJ-a ili druge izvođače, obavezno ih rezervišite unapred.
Možda ćete želeti da razmislite i o ponudi interaktivne zabave, kao što je kabina za fotografije ili profesionalnog koktel majstora, kako biste zabavljali goste tokom cele večeri!
#4 Planirajte svoj meni
Hrana i piće su neophodne komponente svake novogodišnje zabave.
Planirajte meni koji će se dopasti vašim gostima, ali i koji se uklapa u vaš budžet. Možda biste želeli da razmislite o ponudi fiksnog menija kako biste olakšali osoblju u kuhinji da brzo i efikasno pripremi hranu. Ne zaboravite da uključite niz alkoholnih i bezalkoholnih pića za sve ukuse, raznovrsne opcije najpopularnijih jela kao i deo ponude po promotivnim cenama koje mogu privući publiku.
#5 Promovišite svoj događaj
Kada isplanirate sve detalje dočeka, vreme je da počnete da je promovišete!
Koristite društvene medije, marketing putem e-pošte i druge kanale da biste saznali svoju ciljnu publiku. Obavezno istaknite ključne elemente vaše zabave, kao što su DJ ili bend i ponuda pića i hrane, da biste privukli ljude da prisustvuju.
#6 Stvorite atmosferu za pamćenje
Atmosfera vaše zabave biće jednako važna kao i zabava i hrana.
Koristite privlačnu dekoraciju da biste stvorili prazničnu atmosferu i razmislite o dodavanju posebnih dodataka kao što su baloni, konfete i pokloni za goste kako biste dodali zabavu. Osvetljenje takođe može da igra aveliku ulogu u stvaranju pravog ambijenta, pa se potrudite da eksperimentišete sa različitim opcijama da biste pronašli savršenu ravnotežu.
#7 Obezbedite opcije prevoza
Bezbednost uvek treba da bude glavni prioritet, posebno u novogodišnjoj noći kada će mnogo ljudi proslavljati.
Razmislite o partnerstvu sa lokalnim taksi preduzećem kako biste gostima pružili bezbedne opcije prevoza. Možda ćete želeti da ponudite popust ili druge podsticaje kako biste podstakli ljude da iskoriste ove usluge.
#8 Pripremite se za hitne slučajeve
Bez obzira koliko dobro planirate svoju zabavu, hitni slučajevi se i dalje mogu dogoditi.
Pobrinite se da imate plan u slučaju nesreća, nestanka struje ili drugih neočekivanih problema. Ovo bi trebalo da uključuje posedovanje kompleta prve pomoći pri ruci, kao i rezervnih izvora osvetljenja i grejanja ako je potrebno.
#9 Ostanite organizovani
Sa toliko bitnih faktora, važno je da ostanete organizovani tokom procesa planiranja.
Koristite alate kao što su Spreadsheets tabele ili softver za upravljanje projektima da biste pratili zadatke i rokove. Dodelite odgovornosti određenim članovima tima kako biste bili sigurni da je svima jasno šta treba da urade i kada.
#10 Ocenite sebe objektivnom ocenom i izvucite lekcije
Nakon što se zabava završi, odvojite vreme da procenite njen uspeh!
Ovo će vam pomoći da identifikujete oblasti u kojima se možete poboljšati za događaj sledeće godine. Prikupite povratne informacije od gostiju i osoblja i pregledajte svoje finansijske rezultate da biste utvrdili da li je zabava bila profitabilna. Koristite ove informacije da poboljšate svoj pristup i učinite svoju sledeću novogodišnju zabavu još boljom!
U zaključku, organizovanje novogodišnje zabave može biti izazovan zadatak za ugostitelja, ali uz pravilno blagovremeno planiranje i izvršenje, može biti i veoma korisno iskustvo. Prateći ove savete i trikove, možete kreirati događaj koji će gosti pamtiti godinama!
photo: pexels.com