U Evropi je prodaja Renaulta u prvom polugodištu 2023. godine porasla za 21 procenat na ukupno 501 985 prodatih primeraka, čime se ova francuska marka plasirala na drugo mesto na evropskom tržištu.
Zbog rata u Ukrajini, brend Renault je suspendovao svoje aktivnosti na ruskom tržištu, zbog čega je bio suočen sa snažnim padom prodaje. Međutim, čini se da se brend brzo konsolidovao i na globalnom nivou uspeo da dramatično poboljša svoju poziciju na automobilskom tržištu. Globalno, prodaja je povećana za 11 procenata, što je 771 000 prodatih automobila i lakih komercijalnih vozila.
Veliki udeo u rastu prodaje ima prodaja lakih komercijalnih vozila, koja je porasla za skoro 22 % u odnosu na isti period prethodne godine. Prodaja putničkih automobila povećana je za 9 procenata. Na tržištu lakih komercijalnih vozila, Renault je u Evropi zabeležio međugodišnji rast od 25,4 %, na 144 250 prodahih vozila. Renault Kangoo je zabeležio rast prodaje od 11,7 %, model Express (+48,9 %), Master (13,8 %) i Trafic (+36 %).
Evropsko tržište je za Renault centralno tržište. Na Starom kontinentu Renault je bio uspešan u praktično svim segmentima. U prvoj polovini godine je zabeležen međugodišnji rast od 21 % na 501 985 jedinica. Brend je zabeležio snažan rast prodaje hibridnih vozila (+40 %), na 83.000 prodatih jedinica. U elektrifikovanoj verziji prodato je više od polovine prodaje modela Austral (65 %) i Arkana (55 %).
Zanimljivo je, da je prodato više od 23.000 jedinica potpuno električnog modela Megane E-Tech i upravo je ovaj automobil najprodavanije električno vozilo u svom segmentu u Francuskoj. Ono što je važno, Renault je uspeo da zadrži naklonost privatnog sektora. U navedenom periodu, gotovo svaki drugi prodati Renault u Evropi kupio je privatni klijent.