Inspirativna kampanja #BeYourOwnBOSS promoviše život vođen samopouzdanjem, stilom i vizijom usmerenom ka budućnosti. Ove sezone, samostalnost zauzima centralno mesto, ističući da je izbor tvoj – moć da budeš svoj BOSS leži u tebi.

Za proleće/leto 2024, BOSS je angažovao internacionalno priznate ličnosti kako bi ilustrovao ovu emotivnu priču, uključujući brazilskog supermodela Žizel Bündchen i britanskog model Adwoa Aboah, kao i sad već poznate BOSS ambasadore - južnokorejskog glumca Li Minho i italijanskog tenisera Mateo Beretinija. Britanska pevačica i glumica Suki Voterhaus vraća se kao ambasador brenda za BOSS satove, nakit i naočare.

U kampanjskom videu, ove poznate ličnosti su prikazane kako se kreću kroz lavirint, u kome se smenjuju senke i svetlost, poetski i vizuelno prikazujući kako životne odluke oblikuju naš put.

Kolekcija BOSS za proleće/leto 2024. nadovezuje se na dizajnerske teme koje su prvi put prikazane na modnoj reviji brenda u Majamiju, gde su sofisticirana, prigušena paleta boja i savremeno shvatanje klasičnih komada zauzeli centralno mesto. Kolekcija nudi kompletan asortiman garderobe za sve prilike i stil života 24 / 7. Prepoznatljivo BOSS odelo ponovo je interpretirano u raznolikim, snažnim, modernim siluetama. Nežne nijanse, lagane teksture i kontrasti pružaju svežu perspektivu koja je savršeno prilagođena toplijim mesecima koji dolaze.

Centralni motiv je novi “Double B” monogram koji se pojavljuje na mnogim komadima u asortimanu – kako na odeći tako i na aksesoaru. Ovaj karakteristični detalj, sa svojim prepletenim dizajnom, oličava duh pravog BOSS-a – smelog pojedinca koji se ne plaši da iskaže svoje mišljenje. Double B monogram imaće u februaru svoj veliki debi – motiv će biti rekreiran u super velikim 3D slikama korišćenjem CGI tehnologije na ikoničnim mestima širom sveta. Pod sloganom „Double B, Every Me“, gotovo 100 ambasadora brenda, poznatih ličnosti, sportista i digitalnih uticajnih ljudi (kojima se i ovaj put pridružuju odabrana poznata lica iz Srbije) kreiraće originalni sadržaj za Instagram i TikTok. Ovi talenti će izražavati ključne aspekte svojih ličnosti noseći komade iz nove Double B monogram kolekcije - pokazujući da postoji više načina da budeš svoj BOSS. Obožavaoci brenda takođe će biti pozvani da učestvuju online koristeći jedinstveni Instagram filter.

Bilbord Newsletter

Odabrane objave u vašem inbox-u
+ pristup objavama samo za korisnike.

Besplatna prijava

Od zalaska sunca 31. januara do izlaska sunca 1. februara, BOSS je započeo kampanju projektovanjem 10 metara visokog holograma u vidu ambasadora brenda Li Minhoa i Gisele Bundšen u londonskom parku Potters Fields, u blizini ikoničnog Tower Bridge-a.

„Inovacija ima istaknutu ulogu u našoj strategiji da postignemo uticaj na potrošače i stvorimo nešto intrigantno. Hologram je najaktuelniji izraz našeg istraživanja i radoznalosti u vezi sa korišćenjem moći tehnologije u komunikaciji. Na kraju, želimo da pomognemo i ohrabrimo potrošače da se dublje angažuju sa našim brendom, kao i da otkriju i kupuju naše proizvode“, rekla je Nadia Kokni, potpredsednica globalnog marketinga i komunikacija brendova u HUGO BOSS-u.

Nova kolekcija za proleće/leto 2024. dostupna je od 31.januara u BOSS prodavnicama širom sveta, kao i u Beogradu i na online shop-u movem.rs.

Kreativni direktor: Trey Laird