Brabus je svoje znanje i energiju usmerio na Porsche 911 Turbo S, na kojem nije ostao kamen na kamenu. Agregat razvija maksimalno 900 konjskih snaga, aero-kit je obogaćen karbonom, a enterijer najkvalitetnijim materijalima.

Njegovo ime je Brabus 900 Rocket R i namenjen je svima onima, koji se ne zadovoljavaju onim što izlazi iz fabričkih pogona najslavnijeg nemačkog brenda sportskih automobila.

Zahvaljujući novim komponentama i promenama na agregatu zapremine 3.745 cm³, njegova snaga je povećana na 900 konjskih snaga, a maksimalni obrtni moment od 1.000 Nm. To mu obezbeđuje ubrzanje iz mesta do 100 km/h za 2,5 sekundi, što je za 2 "desetinke" bolje od rezultata koji postiže serijski automobil.

Bodykit Widestar koristi karbonska vlakna za skoro sve komponente - prednji spojler, difuzori i ventilacioni otvori... I to nije za ukras. Svaki deo je optimizovan u vazdušnom tunelu i ima sopstvenu funkciju.

Brabus 

Enterijer se može pohvaliti crnom kožom i Alcantarom, koja se nalazi i na krovu automobila. Felne su prečnika 22 i 21 inč.

Cena je takođe ekskluzivna. Dok za standardni Porsche 911 Turbo S treba izdvojiti 246.000 evra, za Brabus 900 Rocket R treba izdvojiti 461.000 evra.

Mercedes-AMG GT 63 Renntech
Renntech je od kupea sa četvoro vrata - AMG GT63 napravili pravu uličnu raketu. Ispod haube se krije skoro dvostruko veća snaga od one koju isporučuje serijski automobil. Posle instalacije kompletnog paketa promena, atraktivni četvorovratni kupe dobio je pod haubom 1.196 konjskih snaga i maksimalni…

automagazin.rs