Na dobro poznatom mestu na obali Dunava, Petrovaradinskoj tvrđavi, i ove godine imamo priliku da doživimo najlepše zajedničke trenutke uz dobar provod i hladno Heineken® pivo, gde je 7. jula počelo 21. izdanje EXIT festivala koji će trajati sve do nedelje, 10. jula. Tokom četiri dana tvrđava pretvara Novi Sad u centar muzike, gde su slaveći različitost, pozitivnu energiju i ljubav, EXIT i Heineken® okupili neke od najvećih svetskih zvezda, stvarajući uspomene za ceo život.
Čuveni svetski proizvođač piva godinama unazad pruža podršku festivalskoj industriji i kulturnoj sceni širom sveta, a od 2016. je i zvanično pivo novosadskog festivala. Uz hitove koje su izvodili Jax Jones, Iggy Azalea, Afrojack, Anfisa Letyago, EXIT je uz Heineken® već prve večeri pokazao da su zajedništvo, sloboda i slavljenje života vrednosti koje ovaj događaj definišu.
Osim hitova i dobrog zvuka, sve one koji dolaze na kultni događaj iz različitih krajeva sveta i ove godine očekuju zanimljivosti u Heineken® zoni. Spremne su razne inovacije, kao što je Heineken® Mash Music Box, prostor koji pruža jedinstveni doživljaj! Posetioci će imati priliku da se na trenutak osete kao pravi Dj-evi i zabave sa svojim prijateljima u dinamičnoj interakciji stvaranja muzike.
Saradnja sa muzičkim festivalom deo je „Zvuk sa kojim počinje sve“ kampanje u okviru koje sve ljubitelje piva uskoro očekuju i sjajne nagrade. Za ovaj nagradni konkurs kreirana su limitirana Heineken® Music pakovanja koja će biti dostupna u limenci od 0,5l i povratnoj boci od 0,4l i ispod čijeg zatvarača se nalazi kod kod koji vas može dovesti do mnogo sjajnih nagrada.
Međutim, to nije sve. HEINEKEN, kao društveno odgovorna kompanija, i ove godine na EXIT festivalu organizuje tradicionalnu zonu odgovorne konzumacije u okviru koje posetioci mogu da učestvuju u aktivacijama posvećenim ovoj važnoj temi. Pridajući značaj očuvanju životne sredine, posetiocima na tvrđavi ukazuje se i na važnost recikliranja, pa je pivski brend obezbedio posebno obeležena mesta za odlaganje ambalažnog otpada. Na festivalu će biti postavljene tri reciklažne stanice: kod Akademije, na Chill zoni (kod No Sleep Novi Sad bine) i Explosive šanca.
Pozivamo vas da zajedno uz dobru muziku, pivo, prijatelje i ugođaj koji se iz godine u godinu unapređuje, dođete na Petrovaradin i osetite slobodu i ljubav!
***
O brendu Heineken®
Heineken® se proizvodi još od 1873. godine, od kada se mnogo toga promenilo, ali ono što je bilo savršeno na početku ostalo je isto – prepoznatljivi Heineken® kvalitet. Spoj tradicije i inovacije potvrđuje se dobitnom kombinacijom provereno najfinijih sastojaka i originalne tehnike pripreme i proizvodnje. Danas je Heineken® vodeći svetski premium brend prisutan na tržištu u skoro 200 zemalja sveta. Globalno Heineken® prisustvo potvrđuje se i kroz sponzorstva najvećih sportskih događaja poput EURO u fudbalu, UEFA Lige šampiona od 2005, ragbi svetskog kupa, muzičkih festivala, kao i sponzorisanjem filmova o legendarnom tajnom agentu, Džems Bondu.
Povezani članci
June 5, 2022
Sanremo pevači oduševili Beograđane
Muzičli spektakl “Sanremo Giovani Wordl Tour 2022” održan je na Kalemegdanu…
May 6, 2022
KARMINA BURANA na Trgu Republike
Jedinstveni muzički spektakl na otvorenom, impozantno delo Karla Orfa „Karmina…