Održana je dodela nagrada Cannes Lions, za kompanije i pojedince na području marketinga i kreativnih komunikacija. Apple je osvojio nekoliko važnih nagrada, od koje su dve vrlo istaknute.

Ove godine smo videli mnogo odličnih Apple reklama. Nakon one legendarne sa Super Bowl-om iz 1984., ne možemo ni zamisliti Apple bez kreativnih reklama. Tim za komunikaciju i marketing odradio je zaista odličan posao, pa su zasluženo osvojili dve najvažnije nagrade u Kanu, Grand Prix, za „Today at Apple“, reklamu o prodavnicama, te viralnu „Welcome Home“ reklamu.

Ta druga reklama, za HomePod, bila je vrlo uspešna, a nama su se svideli i koncept i čitava atmosfera videa. Međutim, naše mišljenje je ništa u odnosu na mišljenje vodećih ljudi industrije: osim glavne nagrade, ta je reklama osvojila zlatnog lava za produkcijski dizajn i online proizvode za široku potrošnju, srebrnog lava za muzičku adaptaciju i online fikciju, te bronzanog lava za kinematografiju.

Drugu glavnu nagradu odneo je „Today at Apple“ za iskustvo i aktivaciju brenda, odnosno iskustvo kupaca u prodaji. Apple Store već godinu dana održava velike obrazovne radionice, na kojima stručnjaci predstavljaju posetiocima različite kreativne mogućnosti unutar Apple sveta.

Fotografisanje, kodiranje i muzičke performanse, sve to treba pretvoriti „Today at Apple“ u mesto presecanja i upoznavanja kultura. Angela Ahrendts, viša potpredsednica prodaje u Apple-u izjavila je da je njihov obrazovni program jedan od najbitnijih Apple-ovih proizvoda.

„Today at Apple“ osvojio je titanijumskog lava za iskustvo brenda. Takođe, nagrađene su i brojne druge reklame: ona sa brijačima za iPhone 7 (reditelj, obrada, kinematografija, muzika) te Holiday (kinematografija i muzika). Nagrađene su i reklame za iPhone X, kao i reklama Apokalipsa za prošlogodišnji WWDC.

Izvor: 9to5mac