Kako iskoristiti svoju kreativnost na najbolji mogući način i stvoriti prepoznatljiv brend? Gde pronaći ideje i kako ih realizovati? Šta je to lični brending i kako ostati jedinstven? Odgovori na ova i mnoga druga pitanja mogli su se čuti na predavanju pod nazivom #HOMEOFORIGINALITY, održanom u zajedničkoj organizaciji svetski poznatog brenda adidas i magazina Original, u adidas Originals radnji u Knez Mihailovoj ulici.

Ova saradnja izrodila se iz zajedničke filozofije oba brenda, baziranoj na isticanju autentičnosti i prepoznatljivog stila, što se ogleda i u odabiru govornika. 

Pred velikim brojem mladih učesnika, apstraktna umetnica sa dugogodišnjim iskustvom izlaganja u zemlji i inostranstvu, Svetlana Ninković, govorila je o različitim fazama stvaralačkog procesa, od početne ideje, pa sve do njene realizacije. 

„Stvaralaštvo je veliki izazov i put u nešto novo. Kad ulaziš u kreativni proces, zapravo ulaziš u nešto što ne poznaješ. To sa sobom nosi određenu dozu neizvesnosti, ali na kraju puta, kada se sve završi, dolazi trenutak radosti i sreće, kao nagrada za gotov posao. U stvaralačkom procesu ima zaista svega, ali je za mene on uvek zabavan“, rekla je Svetlana i dodala da inspiraciju za svoja dela pronalazi svuda – u iskustvima, doživljajima, ljudima i svakodnevnim situacijama. 

Poznata dizajnerka i TV lice Aida Jokanović pričala je o brendiranju proizvoda, budući da je pre nekog vremena osnovala modni brend Wholly Wear (@wholly_wear). Ljubitelji ovih originalnih odevnih komada kažu da devojke koje nose Wholly ne mogu ostati neprimećene. 

„Jako je važno biti originalan, a to znači da uvek slušate svoje unutrašnje JA, a onda mu dozvolite i da se ispolji. Ja sam upravo to uradila kada sam odlučila da pokrenem svoj brend. Iako pre tri godine, kada sam ušla u to, nisam imala mnogo znanja iz oblasti dizajna, odlučila sam da sa njim eksperimentišem i otkrijem nešto novo. Iskustvo koje sam stekla u medijima mi je dosta pomoglo u samom procesu brendiranja proizvoda, ali sam i sama naučila mnogo toga od kad postoji Wholly Wear“, objasnila je Aida. 

Kako je u glumi glumac sam svoj proizvod, svoje iskustvo i znanje o tome kako izgraditi lični brend i u vreme hiperprodukcije ostati autentičan, sa učesnicima je podelio glumac Slaven Došlo, poznat po filmskim, TV i pozorišnim ulogama. Ono što Slavena izdvaja na domaćoj glumačkoj sceni jeste sposobnost da zadrži i istakne svoju ličnost, čak i kada lik u potpunosti odudara od njegovog karaktera. 

„Mislim da sam uspeo da ostanem svoj u današnje vreme, kada je to prilično teško, tako što pratim i radim samo ono što me čini srećnim. Uspevam da me ljudi prepoznaju kao Slavena, a ne kao nekog od likova koje tumačim tako što privatno pričam potpuno drugačije stvari od onoga što bi pričali moji likovi”, rekao je Slaven kroz smeh i dodao da je važno ostati originalan i pratiti svoj unutrašnji glas.  

Okupljeni mladi ljudi sa predavanja su poneli pregršt novih znanja i iskustava, ali i motivaciju da sami stvore sopstveni brend ili unaprede postojeći. Najbitnije od svega, shvatili su da najvredniji i najoriginalniji brend već poseduju, a to su oni sami.