Insekti su jedan od ključnih faktora u očuvanju raznolikosti biljnog i životinjskog sveta i ravnoteže života u prirodi, a prema procenama,  svaki treći zalogaj koji unosimo u organizam zavisi upravo od njih. Ipak, proces urbanizacije širom sveta ugrozio je njihovu egzistenciju. Kako bi rešila dugogodišnji problem nestajanja prirodnih staništa ove vrste, kompanija JYSK u svoju ponudu uvrstila je takozvane hotele za insekte. Ovaj proizvod, jako važan za naš ekosistem, predstavljen je uz novi baštenski nameštaj i dekoracije u šumskom okruženju glavnog grada Hrvatske na događaju “Feel Scandinavia” u organizaciji JYSKa. 

Pored toga, predstavljeni su i novi baštenski setovi i prozvodi sa FSC sertifikatom za kreiranje letnje oaze. Kompanija je najavila i dolazak recikliranog baštenskog stola od starih malezijskih kuća i kutija za čuvanje pirinča, kao i ostale dizajnerske trendove u uređenju eksterijera inspirisane prirodom. Predstavljena su tri trenda Balance, Grounded i Utopia Spring za predstojeće toplije dane u kojima će naglasak biti na boravku u prirodi – i to na skandinavski način.

Prema rečima  Ana-Marije Slukan, Sales i Marketing Manager-a za JYSK Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, trendovi su inspirisani Skandinavijom, održivim stilom života i prirodom i predstavljaju odgovor na moderan svet i nedavne promene u svakodnevici koje su se događale na svetskom nivou.

“Postoji izreka „Život je promena“. I mi u JYSKu čvrsto verujemo da je to tako. Zato smatramo da je budućnost u rešenjima koja vešto spajaju tehnologiju i održivost”, naglasila je Slukan.

Zvjezdana Novak, Communications Manager JYSKa za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, istakla je da je misija kompanije JYSK da proizvode učini vanvremenskim kada je reč o estetici, funkcionalnosti i održivosti.

“Glavna nit kojom smo se vodili pri stvaranju novih linija bila nam je veza sa malim jednostavnim stvarima, a inspiracija u svemu je priroda. Našim novim proizvodima obraćamo se pojedincima i pozivamo ih da se zapitaju što mogu da učine kako bi svakodnevni život učinili odgovornijim i održivijim. Verujemo da zajedničkim snagama možemo da dovedemo do zelenije budućnosti”, izjavila je Novak.

JYSK je ovom prilikom ugostio veliki broj medija i influensera uz Srbije, Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine i predstavio novitete u kolekcijama za proleće i leto. Događaju je prisustvovao i Nj.E. Ole Frijs-Madsen, Ambasador Kraljevine Danske u Hrvatskoj koji je istakao važnost prijateljskih odnosa Danske i država u regionu kao i specifičnosti danskog stila života.

Dešavanja u proteklom periodu i pandemija promenile su potrošačke navike – mnogi su se okrenuli svom domu, tražeći u njemu udobnost i sigurnost, mir i beg od stresnih informacija kojima su izloženi. Tako nastaju moderni, potpuno održivi proizvodi idealno spojeni sa postojećom ponudom JYSKa.

Vesna Kukić Lončarić, Country manager za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, naglasila je da da je potraga za novim, funkcionalnijim i održivim rešenjima postala svakodnevica.

„Svet se menja velikom brzinom, a mi se trudimo da održimo korak i svakom poslovnom odlukom potvrdimo ono što JYSK kao kompanija predstavlja, a to je jednostavnost, inovativnost, briga o zaposlenima, lokalnim zajednicama  i održivost“, naglasila je Kukić Lončarić.

JYSK posluje u regionu sa ukupno 145 radnji i četiri webshopa i nešto više od 1350 zaposlenih. Kompanija spaja jedinstveni skandinavski dizajn inspirisan prirodom i jednostavnošću linija sa snažnim fokusom na održivost koja je integrisana u svaki segment poslovanja  – od uticaja na suzbijanje klimatskih promena i upotrebe ekološki prihvatljivih sirovina do sistemske brige o zaposlenima i lokalnim zajednicama u kojima posluje.