Skoro šest godina nakon što je glavnom gradu Francuske dodeljena organizacija Olimpijskih igara, putovanje na putu za Pariz 2024. dobija zamah uz nove, ekskluzivne i originalne sadržaje koji se premijerno prikazuju na Eurosportu i platformama Warner Bros. Discovery (WBD) širom Evrope kako bi se obeležila prekretnica „One Year To Dream“.
U sredu, 26. jula 2023, WBD i EUROSPORT će emitovati specijalni program širom Evrope slaveći odbrojavanje do povratka Olimpijskih igara u Evropu po prvi put od Londona 2012. Gledaoci će na kanalu Eurosport 1 od 20 časova moći da isprate čak 4 emisije: Magazin: Olimpijske igre dom olimpijade — One Year To Dream, odmah posle toga sledi dvodelna emisija Magazin: Olimpijske igre dom olimpijade — La vie sportive i za kraj Magazin: Olimpijske igre dom olimpijade — The Olympians.
SPORTSKE LEGENDE U PARIZU, LA VIE SPORTIVE
Novi upečatljivi dokumentarac – Paris, La Vie Sportive (od 20:30 na Eurosport 1) podseća na istorijski i jedinstven odnos Pariza sa sportom u poslednjih 100 godina, tačnije od 1924. kada je ovaj grad prvi put bio domaćin Olimpijskih igara 1924.
Dokumentarac, podeljen u dve šezdesetominutne epizode, prikazuje legendarnog pobednika Svetskog prvenstva u fudbalu 1998. i UEFA Eura 2000, Tijerija Anrija kao naratora u francuskoj, engleskoj i španskoj verziji.
Film takođe sadrži intervjue sa nekim od najuglednijih sportista i sportistkinja iz različitih olimpijskih sportova. Među njima su Anrijevi saigrači sa Svetskog prvenstva i osvajači Eura, Emanuel Petit i Marsel Dezali, i teniske legende Mats Vilander, sedmostruki grend slem šampion u singlu za muškarce, i poslednji Francuz koji je osvojio titulu na Rolan Garosu u pojedinačnoj konkurenciji, Janik Noa, plus rekordni petostruki pobednik Tur de Fransa, Edi Merks.
Skot Jang, potpredsednik za sadržaj i produkciju u Warner Bros. Discovery Sports Europe, rekao je: „Ovo je važna prilika za nas i sve ljubitelje sporta, i ne radi se samo o 17 dana sledeće godine, već o 12-mesečnom putu do leta sledeće godine. Počećemo sa neverovatnim sadržajem koji stvara momentum i iščekivanje od sada do početka Olimpijskih igara u Parizu. Ljude vodimo na ovo putovanje koje im pomaže da se povežu sa olimpijskim duhom. Zatim menjamo fokus, oslanjajući se na ulogu olimpijskog pripovedača koji prikazuje sportiste koji teže da ostvare svoje snove“.
„Ako volite Igre, možete videti svaki minut svakog sporta koji je pokriven na naših 20 jezika na skoro 50 tržišta širom Evrope. Ukupno 33 sportska događaja i 321 medalja biće prikazani uživo na našim kanalima i platformama. Znamo da Igre svake četiri godine privlače nove ljubitelje sporta i da ćemo doživeti zaista impresivno iskustvo kao niko drugi. Jedva čekamo da podignemo uzbuđenje sve do ceremonije otvaranja u Parizu za samo 365 dana od sada.”
WBD-ov „Put do Pariza 2024.“ će objaviti dodatne kratkometražne i dugometražne programe kako bi pripremio fanove za početak najvažnijeg sportskog događaja na planeti. To uključuje seriju sa više epizoda pod nazivom „The Super Six“ koja prati snove šest različitih sportista iz različitih sredina dok se suočavaju sa izazovima dok idu na zlato u Parizu. Više detalja o seriji biće otkriveno 2024. zajedno sa dodatnim informacijama o potpuno novoj seriji od 25 epizoda „Sportisti za gledanje“.
POČINJE KAMPANJA „ONE YEAR TO DREAM“
Uvodeći autentični pariski duh i dopunjujući emitovanje programa, jednonedeljna marketinška kampanja biće pokrenuta 26. jula zajedno sa novim logom Olimpijskih igara Pariz 2024. inspirisanim art nouveau WBD-om. „One Year To Dream“ (Eurosport 1 od 20:00) je kampanja koja hvata srce Pariza kroz oči mladih Parižana povezanih sa lokalnim sportskim klubovima koji svoju strast prema Igrama u svom rodnom gradu opisuju kao deo serije kratkih filmova. U režiji Erica Nunga i produkciji Jordana Santoula, kampanja će biti preneta na Eurosport kanalima, digitalnim i društvenim platformama u vlasništvu WBD-a.
DINA ASHER-SMITH SE PRIDRUŽUJE WBD SPORTU U ULOZI NOVOG AMBASADORA U PARIZU 2024.
Dina Ašer-Smit iz tima Velike Britanije već ima dve olimpijske medalje i ide po zlato u Parizu sledeće godine. Najbrža Britanka na 100 i 200 metara pridružiće se Warner Bros. Discovery-u kao olimpijski ambasador u pripremama za Pariz 2024. kako bi povećala svest i uzbuđenje zbog izveštavanja, kao i pojavljivanja u novim i originalnim programima koji se emituju do 2024. uoči Igara.
Od svojih prvih Olimpijskih igara 2018. godine, WBD je nastavio da angažuje rekordno brojčanu publiku širom Evrope na svim platformama – što je sjajna potvrda njegovog inovativnog jednogodišnjeg pristupa pričanju priča uoči svakih Letnjih i Zimskih Olimpijskih igara.
Nedavno je WBD izvestio o dosad neviđenih milijardu minuta prenosa putem discovery+ i aplikacije Eurosport tokom Zimskih olimpijskih igara u Pekingu 2022. s novim digitalnim pretplatnicima koji su za 50% premašili one s prethodnih Zimskih igara. Za Olimpijske igre Tokio 2020., više od 372 miliona ljudi u Evropi gledalo je Olimpijske igre Tokio 2020. putem kanala i platformi WBD-a zajedno sa svojih 45 podlicencnih partnera što je deo strategije za povećanje pokrivenosti Olimpijskih igara na najširu moguću publiku.