Shoezen concept store: Novo IT mesto za strastvene ljubitelje obuće
Zavirite u novootvorene šoping destinacije u tržnim centrima Galerija i Promenada
Shoezen, novi multibrend koncept store otvoren prošle nedelje na dve lokacije u Srbiji, zasigurno će postati “go-to” mesto svih ozbiljnih trendsetera i obožavatelja dobrih cipela.
Zamišljen kao svojevrsna zajednica za sve ljubitelje obuće, Shoezen objedinjuje neke od najpoznatijih i najtraženijih modnih brendova danas.
Raznolikost portfolija nudi neograničene mogućnosti kreiranja i izražavanja stila: tu su Diesel, Replay, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, BOSS, Hugo, Premiata, Guess, Liu Jo, Steve Madden, Paciotti 4US, Timberland, Camper, Colmar, Hunter, North Sails, Moon Boot, Ugg, Inuikii, Saucony, New Balance i Puma.
Iza eksperimentalno koncipiranog enterijera prodavnica u šoping centrima Galerija i Promenada stoji poznati milanski arhitekta Francesco Cassetta.
Cassetta je poznat po žaru sa kojim kombinuje neočekivane teksture i boje, ali i po tome kakvu ulogu za njega ima osvetljenje kojim stvara idealan kontrast i skreće pažnju na must have modele.
Bez obzira na to da li volite glamurozni, sportski ili edgy stil, jesenja kolekcija pruža mnoštvo načina da iskažete svoju ličnost i budete najbolje obučena osoba u vašem okruženju.
Otvaranjem Shoezen-a, Fashion Company nastavlja višedecenijsku uspešnu praksu predstavljanja novih prodajnih koncepata, koja je počela sa najuspešnijim regionalnim multibrandom Fashion&Friends, a sad se nastavlja fokusom na segment modne industrije za kojim interesovanje raste iz godine u godinu: obuću.
Povezani članci
March 18, 2023
Escapade: Fashion&Friends kampanja
Ogoljeni pejzaži marokanske pustinje Agafey postali su kulisa najnovije…
March 7, 2023
Nova LIU JO kolekcija najavljuje proleće
Ove sezone Liu Jo donosi kombinacije različitih tekstura, floralnih printova i…