Ove godine obeležava se 150 godina od nastanka Levi’s® 501® jeansa koji je tokom vremena stekao kultni status i postao prepoznatljiv kao originalni model od kog su potekle sve ostale farmerke.
Leviske su tokom svoje duge istorije nosili revolucionari, mislioci, kreativci i milioni drugih ljudi koji se ne plaše da eksperimentišu, preuzimaju rizike i pokreću promene.
Kako bi odao počast mnogobrojnim pričama ljubitelja legendarnog 501® modela, američki brend je pokrenuo jednogodišnju kampanju “The Greatest Story Ever Worn”, u prevodu ‘Najveća priča koja je ikada nošena’.
Kampanja slavi neverovatnu prošlost farmerki 501® i njihovu ulogu u mnogobrojnim istorijskim, kulturnim i ličnim trenucima i ujedno poziva novu generaciju da zakopča peto dugme i ispiše naredno poglavlje priče.
„Od najskromnijih početaka kada su služile kao radne pantalone, farmerke Levi’s® 501® postale su prazno platno za samoizražavanje koje prevazilazi kulturne i klasne granice. Ovo je neverovatan trenutak i prekretnica za brend, a kampanjom želimo da proslavimo nasleđe modela 501®, njegovu nenadmašnu širinu i globalnu relevantnost”, izjavio je Chris Jackman, potpredsednik Levi’s brend marketinga.
Kampanja obuhvata tri kratka filma o petstokecu, inspirisana istinitim događajima, u režiji poznatih kinematografa Martina de Thuraha i Meline Matsoukas.
Prvi film, zasnovan na istorijskim činjenicama, zove se Precious Cargo (Dragoceni brodski tovar) i prikazuje priču o tome kako su 501® farmerke dospele na Jamajku 1970-ih godina, te kako su ih ljudi iz glavnog grada Kingston prilagodili svojoj kulturi i stilu.
Drugi film, Fair Exchange (Poštena razmena) je priča o odluci jednog momka da zameni životinju sa porodične farme za par farmerki 501®. Hladna gruzijska zima služi kao pozadina teme koja prikazuje kultni model kao simbol nečeg većeg – sna.
Legends Never Die (Legende nikad ne umiru) naziv je trećeg filma zasnovanog na istinitoj priči o o vernom ljubitelju brenda Levi’s® koji je tražio da bude sahranjen u svojim farmerkama 501®, kao i da isti model nose svi prisutni na ispraćaju.
Film u režiji Martina de Tura predstavlja refleksiju o kolektivnoj ljubavi koja je inspirisala grupu ljudi da se pojave u džinsu za voljenog člana porodice i prijatelja.
U čast godišnjice, američki brend će predstaviti nove modele iz linije 501®, uključujući i limitirane komade kao što je reinterpretirana verzija prvobitnih plavih farmerica 1873 “XX Waist Overalls”, kao i muški model 501 ‘54 i ženski 501 ‘81.
Povezani članci
March 18, 2023
Escapade: Fashion&Friends kampanja
Ogoljeni pejzaži marokanske pustinje Agafey postali su kulisa najnovije…
March 7, 2023
Nova LIU JO kolekcija najavljuje proleće
Ove sezone Liu Jo donosi kombinacije različitih tekstura, floralnih printova i…