BOSS sa ponosom predstavlja kolekciju BOSS ONE Bodywear, uz ekskluzivnu kampanju u kojoj glavnu ulogu ima globalna ikona stila – Dejvid Bekam. Kampanju su kreirali legendarni fotografi Mert i Markus, donoseći vizuelni spektakl koji odražava savremeni duh brenda BOSS.
„Lansiranje BOSS ONE Bodywear kolekcije predstavlja još jedan značajan korak i novo poglavlje u našem dugoročnom strateškom partnerstvu sa Davidom Beckhamom, zvezdom nove BOSS kampanje za donji veš, dok brend lansira svoju kolekciju BOSS ONE Bodywear. Takođe, ovo je dokaz naše zajedničke posvećenosti stilu i izvrsnosti. Donji veš je kultni proizvod BOSS-a, a ovom kampanjom želimo da inspirišemo kupce i obožavaoce brenda širom sveta više nego ikada,“ izjavio je Daniel Grieder, CEO HUGO BOSS-a.
Nova kolekcija donjeg veša BOSS ONE Bodywear donosi vrhunske komade za muškarce – bokserice, slip gaće, potkošulje i majice, u klasičnim crnim i belim tonovima. Napravljeni od pažljivo odabranog spoja pamuka i elastina, ovi modeli nude izuzetnu udobnost i besprekornu siluetu, pružajući osećaj samopouzdanja tokom celog dana.
„Jednom sam rekao da su dani mog modelinga za donje rublje završeni, ali kada je BOSS podelio svoju ambiciju za ovu kolekciju i doveo moje dobre prijatelje Merta i Marcusa da snime kampanju sa svojim briljantnim kreativnim idejama, jednostavno nisam mogao da odbijem,“ rekao je David Beckham. „Nova BOSS ONE kolekcija je prelepo napravljena. Ponosan sam što podržavam BOSS u našem dugoročnom strateškom partnerstvu kroz ovu kampanju“.
Spektakularno lansiranje u Londonu
BOSS ONE Bodywear kolekcija predstavljena je na ekskluzivnom događaju 30. januara u Londonu, u Lightroom-u u Kings Cross-u. BOSS ONE Bodywear prikazana je posetiocima na ekranima pod uglom od 360°. Tokom večeri, impresivni light show, ispunio je prostor, dočekujući goste pri dolasku, stvarajući uzbuđenje za projekciju filma kampanje. Zlatni martiniji koje je pripremala luksuzna džin marka Seventy One i nastupi DJ-eva Marka Ronsona i Honey Dijona obogatili su spektakularnu večer.
Lansiranje kolekcije prati sveobuhvatna marketinška kampanja. Po prvi put u istoriji brenda, Dejvid Bekam će se pojavljivati u bioskopskim reklamama i na platformama poput Amazon Prime, Netflix, HBO Max, Paramount Plus i Sky TV. Impresivne fotografije iz kampanje krasiće bilborde na ključnim lokacijama širom sveta, dok će društvene mreže preplaviti blizu 100 poznatih ličnosti koje će nositi BOSS ONE modele.
Takođe, BOSS uvodi inovativan koncept – automati za donji veš BOSS ONE biće postavljeni na strateškim lokacijama u Evropi i SAD-u, nudeći kupcima jedinstveno iskustvo kupovine. Pored toga, u više od 100 ekskluzivnih prodajnih prostora širom sveta biće predstavljena cela kolekcija.
BOSS ONE Bodywear kolekcija biće dostupna na boss.com, u određenim pop-up prodavnicama, u BOSS prodavnicama širom sveta i putem odabranih BOSS distributera od 1. februara.