HUGO pop-up prodavnica predstavljena je u srcu beogradskog šoping distrikta. Prostire se na 68 metara kvadratnih, a odlikuje je jedinstveni šoping enterijer, koji oslikava urbani i progresivni stav ovog brenda.

Na otvaranju su se okupili obožavaoci brenda HUGO, među kojima su mladi glumci Miloš Petrović, Ana Mandić, Milena Radulović, manekenke Marija Žeželj , Ana Kojić, Modni skaut i bivši model Jelena Ivanović Tomašević, popularni muzičar Luke Black i brojne ugledne ličnosti iz sveta mode. Svi posetioci imali su priliku da se uključe u aktivaciju tokom koje je odeća personalizovana baš za njih. HUGO kreira garderobu koja ohrabruje individue da budu baš ono što jesu. Sada je otišao korak dalje, i to personalizacijom majica dugih i kratkih rukava na kojima su štampana imena onih koji ih nose, ali tako da se ispravno čitaju samo u ogledalu što izabrani personalizovani logo čini savršenim za pravljenje selfija. Mogućnost personalizovane štampe na ovim majicama biće dostupna u pop-up radnji do 22. decembra.

U novoj prodavnici mogu se pronaći najnovija muška i ženska jesen/zima 2018 kolekcija, koju karakterišu oštre linije i jednostavan, čist dizajn, zbog čega se komadi ističu, kršeći ustaljene norme i očekivanja. Krojevi čine  suštinu ove kolekcije, pa je HUGO prvenstveno namenjen pojedincima koji diktiraju trendove.