Discovery Inc. objavio je da je globalni početak rada discovery + striming platforme zakazan za 4. januar 2021. u SAD-u.

Novi servis rezultat je saradnje sa kompanijom Verizon, čiji će korisnici moći da odaberu 12-mesečnu pretplatu za discovery +. Lansiranje platforme je počelo u prvih 25 zemalja, uključujući Veliku Britaniju, Irsku, Indiju.

Potpisivanjem ugovora Discovery i Verizon započinju saradnju koja podrazumeva korišćenje discovery+ sadržaja u zemljama širom sveta putem kućnih i mobilnih uređaja.

Prilikom lansiranja u SAD-u, discovery + će imati dosad najveću ponudu sadržaja od bilo kog novog striming servisa, pre svega predvođen širokim spektrom ekskluzivnih serija popularnih širom sveta, strastvenih serijala u kojima Discovery brendovi imaju jaku lidersku poziciju (lifestyle; dom i hrana; priče o istinitim zločinima; paranormalni fenomeni; avantura i istorija; kao i nauka, tehnologija i životna sredina i niz visokokvalitetnih dokumentarnih filmova. Verizon će ubrzati usvajanje discovery + platforme u SAD-u ekskluzivnom ponudom koja će novim korisinicima omogućiti uživanje u originalnim sadržajima.

„Poslednje dve godine veoma metodično radimo na tome da sve naše strateške prednosti uključimo u lansiranje discovery +, uključujući distribuciju i oglašavanje u celom svetu, svetsku klasu ponude kvalitetnih brendova, autentičnih ličnosti i najveću biblioteku sadržaja, kao i širok spisak ekskluzivnih programa. Sa discovery + koristimo globalnu priliku da postanemo lideri u formatima bez scenarija nudeći domaćinstivama sadržaj koji je stvaran, drugačiji, održiv. Verujemo da je discovery + savršen dodatak svakom striming portfoliju i ne bismo mogli da budemo uzbuđeniji što smo partneri sa Verizonom i što smo doneli ovaj neverovatan sadržaj njihovoj bazi kupaca”, rekao je David Zaslav, predsednik i CEO Discovery Inc.

U Americi će discovery+  na jednom mestu ponuditi više od 55.000 epizoda iz preko 2.500 kako novih, tako i onih već legendarnih serijala iz svog čuvenog portfolija koji čine: HGTV, Food Network, TLC, ID, OWN, Travel Channel, Discovery Channel i Animal Planet. 

Kao deo novog partnerstva, discovery + će po prvi put okupiti vrhunski dokumentarni sadržaj sa A&E,  HISTORY Channel i Lifetime kanala iz svog portfolija, produbljujući svoju lidersku poziciju u sferi zabavnog dokumentarnog programa.

Takođe, po prvi put, discovey+ nudi sve na jednom mestu, od BBC programa o prirodi, nauci i istoriji kao što su emisije Planet EarthBlue PlanetFrozen Planet, do američke emisije A Perfect Planet.

Pored 25 ključnih tržišta na kojima će u narednoj godini biti lansiran discovery+, a koja podrazumevaju zemlje Skandinavije, Holandiju, Italiju i Španiju, striming platforma će zaživeti i na tržištu Latinske Amerike, kao i u delovima Azije.

U evropskim zemljama u kojima će platrforma biti lansirana tokom 2021, discovery + biće podržan i od strane Eurosporta, njegovim premijum i lokalno relevantnim sadržajima koji podrazumevaju teniske Grend slem turnire, biciklistička takmičenja, zimske sportove, fudbal, kao i moto sport.