Uprkos činjenici da se više aplikacija preuzima sa Android prodavnice aplikacija. Pogledajmo najnoviju statistiku Sensor Tower-a.

 Sensor Tower već duže od decenije prati statistiku prodavnica aplikacija različitih platformi, na osnovu koje zatim pravi izveštaje svaka tri meseca. Prema podacima objavljenim u četvrtak, i Google Play i App Store su napredovale, samo ne do iste mere.

U izveštaju se navodi da je Apple generisao oko 66% prihoda od mobilnih aplikacija, što iznosi 12 milijardi dolara. Google Play takođe raste, u istom periodu dostigao je povećanje od 21.5%, sa 5.1 milijarde na 6.2 milijarde dolara.

 Sve u svemu, Apple je zaradio 93% više novca od aplikacija, nego Google.

 Jeste malo iznenađujuće, s obzirom na to da Google ima vodeću ulogu u celokupnim instalacijama. Ukupno 19.5 milijardi aplikacija instalirano je sa Google Play-a – što je ogromna količina – , i u poređenju sa tim, Apple-ovih 7.6 milijardi je skoro ništa. Ipak, čini se da je volja za kupovinom i dalje veća među posetiocima App Store-a. .

Bez obzira na to kako se ove stope oblikuju, izuzetno je što je čovečanstvo dalo više od 5 milijardi dolara za aplikacije, u samo tri meseca. Bez sumnje, neko vreme nećemo morati da se pozdravimo sa erom aplikacija.

Izvor: AppleInsider