Prema nedavno sprovedenom istraživanju, iPhone je vrlo popularan među tinejdžerima. Većina ih koristi isključivo Apple uređaje, a mnogo ih poseduje i Apple Watch. Naravno, govorimo o SAD-u.

Ne znam kako stvari stoje danas, ali „u moje vreme“, sredinom 2000-ih, deca su dobijala prve mobilne telefone sa oko 12 godina. Od tada je prošlo više od deset godina, tehnologija je značajno napredovala i postala mnogo veći deo naše svakodnevice. Današnja deca dobijaju svoje prve uređaje već sa osam ili devet godina – molimo mame i tate da nas isprave ako je ovo netačno – a u SAD-u čak i ranije.

Rasprave o prednostima i manama možemo voditi unedogled, ali činjenica je da danas postoji generacija koja se u potpunosti prilagođava životu sa tehnologijom od vrlo ranog doba. To je vrlo značajno svim proizvođačima, pa postaje sve važnije usmeriti marketing prema mlađim korisnicima. Očigledno je da animoji-i nisu prvenstveno namenjeni odrasloj publici.

Apple je vrlo uspešan u obraćanju mlađim korisnicima, iako im to možda i nije namera. Imamo emotikone i sve one privlačne i blještave stvarčice dostupne za raznorazne uređaje. Tinejdžeri, na primer, preferiraju Apple jer ga smatraju „cool“. A deca takođe žele biti cool. Tu su i mnoge sigurnosne opcije, koje preferiraju roditelji.

Sve te teze objašnjavaju brojke prikazane u nedavnom istraživanju Piper Jaffray-a. Ta analitička kompanija sprovodi dva istraživanja godišnje o odnosu tinejdžera i mobilnih uređaja. Očekivano, Apple je zauzeo sve vodeće pozicije.

Preciznije, 82% tinejdžera poseduje neki model iPhone-a. Još šokantnije je što u poslednjem istraživanju, sprovedenom prošle jeseni, ta brojka je iznosila 78%. To može značiti da su nedavno lansirani uređaji neverovatno popularni ili, čak, da se to tržište i dalje širi neverovatnom brzinom, iako su svi očekivali stagnaciju na globalnom nivou. Da biste stekli jasniju sliku, 2014. godine samo je 60% tinejdžera koristilo iPhone.

Sve to ima jako pozitivan uticaj i na prodaju Apple Watch-a. Apple pametni sat je drugi najtraženiji uređaj u svojoj kategoriji. Samo je Rolex traženiji (barem dok ga ne budu morali kupiti sopstvenim novcem). Naime, oko 20% dece planira kupiti/nabaviti Apple Watch u narednih šest meseci.

Izvor: 9to5mac