Mnogi smatraju da je Apple početkom marta napravio reklamu godine. HomePod, FKA Twigs i neverovatna muzika – to je ono što smo mogli videti. Ali tek nam dokumentarac prikazuje pozadinsku priču, a ona je čak i bolja od reklame.

Apple je oduvek bio poznat po svojim reklamama i jasno je da posvećuju dosta pažnje oglašavanju. Iskreno, ne možemo tvrditi da će ikada nadmašiti svoje reklame iz 90-ih, ali video Welcome Home je stvarno odličan. Mnogi veruju da bi to mogla biti reklama godine.

Radi se o reklami za HomePod, pa je očekivano da će akcenat biti na muzici. Naša protagonistkinja, FKA twigs, dolazi kući nakon dugog radnog dana, zamoli Siri da pusti neku muziku na HomePodu, sedne na kauč sa džin tonikom u ruci i prepušta se muzici – tačnije pesmi ‘Til It’s Over, Anderson Paaka. Onda počinje da pleše, zajedno sa okruženjem koje se kreće u ritmu muzike.

Reklama se verovatno neće svideti baš svima, što je i normalno, jer se ukusi razlikuju. Ali zato je sedam minuta dug Behind the Scenes video, u režiji Danila Parre, posvećen snimanju reklame, verovatno zanimljiviji.

Vidimo sve: audiciju FKA twigs putem FaceTime-a u kojoj pleše kao da sutra ne postoji u dva sata ujutro; reditelja Spike Jonze-a kako daje instrukcije i čak pleše sa stolicom; uvežbavanje koreografije itd.

Reditelj Spike Jonze i FKA twigs

Nama je najzanimljiviji proces dizajniranja kuće koja menja oblike. Gledajući reklamu, bili smo sigurni da se radi o čistom CGI-ju, ali zapravo su izgradili celo okruženje sa gomilom aparature kako bi se scenografija mogla fizički pomerati. Ne možemo ni da zamislimo koliko vremena je bilo potrebno da se napravi tako nešto. VFX je korišćen jedino za finalno uređivanje nekih scena, recimo kada FKA twigs pleše.

Zaista je neverovatno koliko je truda i kreativnosti uloženu u jednu reklamu.

Izvor: AdWeek