Зајечарско пиво покреће националну кампању:

 ОТВОРИМО ЗАЈЕДНО НАРОДНИ МУЗЕЈ!

Зајечарско пиво покреће националну кампању “Отворимо заједно Народни музеј” у оквиру које ће потрошачи широм Србије куповином специјалног издања лименки допринети прикупљању средстава потребних за завршетак радова на реновирању Народног музеја у Београду.

Kао бренд са дугом традицијом и наслеђем, Зајечарско пиво донираће Народном музеју по један динар од сваке продате специјално дизајниране лименке пива у периоду од 1. фебруара до 15. јуна 2018. године.

Током овог периода, лименке Зајечарског пива промениће свој изглед и красиће их визуали четири уметничка дела – „Портрет Вука Караџића” Димитрија Аврамовића, „Милош, Марко и вила” Паје Јовановића, „Мотив из Шида” Саве Шумановића и „Дрво у шуми” Надежде Петровић.

“Поносни смо што ће Зајечарско пиво, заједно са својим потрошачима, дати важан допринос завршетку радова на реновирању Народног музеја, као институције од изузетног националног и културног значаја. Радујемо се отварању Музеја након 15 година, како би поново сви становници Србије, али и бројни туристи, имали прилику да посете институцију која чува нашу богату културну баштину” – истакла је Јасмина Тријић, сениор бренд менаџерка Зајечарског пива.

Народни музеј основан је 1844. године са циљем да на једном месту “саберe све старине и да их за потомство сачува”, како се наводи у оснивачком акту ове институције која је већим делом затворена због санације од 2003. године.

“Основна потреба је да се обновом Народног музеја створе услови за трајно чување и савремено представљање културних добара, односно да се постигне функционално, организационо и техничко осавремењивање објекта и стварање додатног простора за основне делатности, посебно излагање и комуникацију са публиком. Главни циљ је преображај музеја и промена наратива поставке, у складу са професионалним стандардима” истакла је Бојана Борић Брешковић, директорка Народног музеја.

Наредних месеци Зајечарско пиво ће широм земље организовати бројне промотивне и едукативне акције са циљем прикупљања средстава за завршетак радова и додатним упознавањем јавности о значају четири уметничка дела изузетних српских сликара.

*****

О бренду Зајечарско пиво
Зајечарско пиво је бренд са дугом традицијом и наслеђем, а врхунски квалитет који га деценијама одликује створио је од њега бренд који представља понос региона. Зајечарско пиво је симбол тимочког региона и источне Србије, а добра рецептура и репутација допринели су да изађе ван регионалних граница. Својом препознатљивом црвеном етикетом, ретро боцом и надасве јединственим укусом, Зајечарско пиво је освојило потрошаче широм Србије, а у земљама региона све више му поклањају своје поверење.

О компанији HEINEKEN
Heineken је најраспрострањенији произвођач пива на свету и има водећу улогу у развоју и маркетингу премијум пивских брендова и цидера. Више од 250 међународних, регионалних, локалних и посебних врста пива и цидера, предвођених Heineken® брендом, чине снажан портфолио компаније. Посвећени смо иновацијама, дугорочним инвестицијама у наше брендове, добро организованој продајној егзекуцији и фокусирани на ефикасно управљање трошковима. Кроз програм „Стварамо бољи свет“, одрживост чини саставни део пословања и пружа додатну вредност за све наше стејкхолдере. HEINEKEN има стабилну и добро избалансирану географску распрострањеност и заузима лидерске позиције, како на развијеним тржиштима, тако и на тржиштима у развоју. Број запослених износи 73,000, а компанија послује у 167 пивара, сладара и других производних погона у више од 70 земаља. У Србији, компанија HEINEKEN Србија представља произвођача пива који активно послује у две пиваре, Зајечару и Новом Саду. Портфолио брендова чине: Heineken, Amstel Premium Pilsener, Kapuziner, Krušovice, Newcastle Brown Ale, Sol, Strongbow, Zaječarsko, Zaječarsko Crno, Laško, Weifert, PilsPlus i Master pivo.