U poslednjih nekoliko godina Under Armour je doživeo ogroman uspeh u Srbiji. Ovaj brend je svojim uspehom već premašio Adidas i ozbiljno preti da skine Nike sa svog trona.

Nastao je 1996 godine u Americi, a kompaniju je osnovao Kevin Plank, 23 godišnji kapiten fudbalskog tima “Maryland”. On je izjavio da nije bio zadovoljan kvalitetom sportske opreme u to vreme, što je remetilo njegovu igru i koncentraciju. Tada je osmislio majicu koja je napravljena od posebnih sintetičkih materijala koji dozvoljavaju koži da diše i veoma se brzo suše.

Ceo posao je započeo u podrumu kuće njegove bake i nije mogao ni da sanja da će njegov brend postati svetski hit. Takođe se smatra da je pionir u izradi atletske odeće od ovakvih specijalnih materijala, jer su nakon njega ovakvu opremu počeli da prave Nike, Adidas i Reebok.

1996 godine kada je kompanija osnovana, Under Armour je zaradio 17.000 dolara, dok je 2017 godine zarada bila 4,98 milijarde dolara. To je samo jedan od pokazatelja koliko je ovaj brend postao popularan od tada.

Naravno, najbolja reklama za jedan brend je to da svoj logo viđaju svaki dan na šorcevima, majicama i patikama koje nose obični ljudi. Mada, nije mala stvar što je zaštitno lice ovog brenda Stefan Kari, koji je čako dobio i sopstvenu modnu liniju za košarkaše „Curry One“.

U Srbiji je brend Under Armour postao svojevrstan modni trend i svi ga rado nose. Pored svoje udobnosti, dizajn koji nam donosi Under Armour je veoma privlačan i trendi.

Interesantne kombinacije boja i materijala doprinose tome da svaki komad koji ponesete upada u oči i sigurno neće proći nezapaženo. Pored kvaliteta koji nam pruža ovaj brend, ono što je svakako važno je cena. One su u istom rangu sa drugim popularnim brendovima, tako da ga svako može priuštiti.

Ukoliko poželite da svoj ormar obogatite ovim brendom posetite radnje Go Active u Beogradu i na Kopaoniku, ili na online shop-u Go Active.