Kia i Peugeot imaju GT Line, Volkswagen ima R Line, Ford ima ST Line, Seat FR Line… A Hyundai? Nakon ultrasportske verzije i30 N, južnokorejski proizvođač će ponuditi nešto “pitomiju” verzije sa sportskim izgledom.

 

Hyundai i30 N Line - reži, ali ne ujeda

Hyundai i30 N Line prepoznaćemo po sportskom braniku sa velikim otvorima za vazduh, atraktivnim felnama standardnog prečnika 18 inča, sportskim završecima izduvnog sistema.

 

Hyundai i30 N Line - reži, ali ne ujeda

U enterijeru pronalazimo sportski volan obložen perforiranom kožom, sportska sedišta sa izraženim bočnim uporištima, sportske nožne komande… Oslanjanje je nešto tvrđe nego kod standardnog modela, a pneumatici su Michelin Pilot Sport 4. Ispod “haube” se može naći jedan od dva najsnažnija agregata – 1.4 T-GDI (103 kW) i turbodizel 1.6 CRDi maksimalne snage 100 kW.

 

Hyundai i30 N Line - reži, ali ne ujeda

Prvi primerci modela Hyundai i30 N Line na tržište će stići krajem tekućeg leta.